1
Technical Support / Game crash at exit of level 1 (vanilla)
« on: February 07, 2016, 09:23:09 PM »
Hi,
everytime i step into the exit door of level 1 the game crashes, i really want to play hammerwatch plz help
--- UNHANDLED EXCEPTION - 06.02.2016 20:28:04 - HMW 1.31 ---
System.Text.EncoderFallbackException: Das Unicode-Zeichen \uD83D im Index 15 kann nicht in die angegebene Codepage übersetzt werden.
bei System.Text.EncoderExceptionFallbackBuffer.Fallback(Char charUnknown, Int32 index)
bei System.Text.EncoderFallbackBuffer.InternalFallback(Char ch, Char*& chars)
bei System.Text.UTF8Encoding.GetByteCount(Char* chars, Int32 count, EncoderNLS baseEncoder)
bei System.Text.UTF8Encoding.GetByteCount(String chars)
bei System.IO.BinaryWriter.Write(String value)
bei TiltedEngine.SValue.SaveStream(SValue val, BinaryWriter sw) in c:\Projects\ARPGProj\trunk\Tilted Engine\TiltedEngine\SValue.cs:Zeile 511.
bei TiltedEngine.SValue.SaveStream(SValue val, BinaryWriter sw) in c:\Projects\ARPGProj\trunk\Tilted Engine\TiltedEngine\SValue.cs:Zeile 485.
bei TiltedEngine.SValue.SaveStream(SValue val, BinaryWriter sw) in c:\Projects\ARPGProj\trunk\Tilted Engine\TiltedEngine\SValue.cs:Zeile 474.
bei TiltedEngine.SValue.SaveStream(SValue val, BinaryWriter sw) in c:\Projects\ARPGProj\trunk\Tilted Engine\TiltedEngine\SValue.cs:Zeile 485.
bei ARPGGame.GameSaver.SaveGame() in c:\Projects\ARPGProj\trunk\ARPG\ARPGGame\GameSaver.cs:Zeile 97.
bei ARPGGame.GameBase.SaveGame(Boolean forceSave, String name) in c:\Projects\ARPGProj\trunk\ARPG\ARPGGame\GameBase.cs:Zeile 144.
bei ARPGGame.GameBase.CheckFinishedLoading() in c:\Projects\ARPGProj\trunk\ARPG\ARPGGame\GameBase.cs:Zeile 680.
bei ARPGGame.GameBase.ClearLevel() in c:\Projects\ARPGProj\trunk\ARPG\ARPGGame\GameBase.cs:Zeile 625.
bei ARPGGame.GameBase.Update(Int32 ms) in c:\Projects\ARPGProj\trunk\ARPG\ARPGGame\GameBase.cs:Zeile 794.
bei ARPGGame.ARPGGame.OnUpdateFrame() in c:\Projects\ARPGProj\trunk\ARPG\ARPGGame\Program.cs:Zeile 976.
bei ARPGGame.ARPGGame.Run() in c:\Projects\ARPGProj\trunk\ARPG\ARPGGame\Program.cs:Zeile 561.
bei ARPGGame.Program.Main(String[] args) in c:\Projects\ARPGProj\trunk\ARPG\ARPGGame\Program.cs:Zeile 193.
------
everytime i step into the exit door of level 1 the game crashes, i really want to play hammerwatch plz help
--- UNHANDLED EXCEPTION - 06.02.2016 20:28:04 - HMW 1.31 ---
System.Text.EncoderFallbackException: Das Unicode-Zeichen \uD83D im Index 15 kann nicht in die angegebene Codepage übersetzt werden.
bei System.Text.EncoderExceptionFallbackBuffer.Fallback(Char charUnknown, Int32 index)
bei System.Text.EncoderFallbackBuffer.InternalFallback(Char ch, Char*& chars)
bei System.Text.UTF8Encoding.GetByteCount(Char* chars, Int32 count, EncoderNLS baseEncoder)
bei System.Text.UTF8Encoding.GetByteCount(String chars)
bei System.IO.BinaryWriter.Write(String value)
bei TiltedEngine.SValue.SaveStream(SValue val, BinaryWriter sw) in c:\Projects\ARPGProj\trunk\Tilted Engine\TiltedEngine\SValue.cs:Zeile 511.
bei TiltedEngine.SValue.SaveStream(SValue val, BinaryWriter sw) in c:\Projects\ARPGProj\trunk\Tilted Engine\TiltedEngine\SValue.cs:Zeile 485.
bei TiltedEngine.SValue.SaveStream(SValue val, BinaryWriter sw) in c:\Projects\ARPGProj\trunk\Tilted Engine\TiltedEngine\SValue.cs:Zeile 474.
bei TiltedEngine.SValue.SaveStream(SValue val, BinaryWriter sw) in c:\Projects\ARPGProj\trunk\Tilted Engine\TiltedEngine\SValue.cs:Zeile 485.
bei ARPGGame.GameSaver.SaveGame() in c:\Projects\ARPGProj\trunk\ARPG\ARPGGame\GameSaver.cs:Zeile 97.
bei ARPGGame.GameBase.SaveGame(Boolean forceSave, String name) in c:\Projects\ARPGProj\trunk\ARPG\ARPGGame\GameBase.cs:Zeile 144.
bei ARPGGame.GameBase.CheckFinishedLoading() in c:\Projects\ARPGProj\trunk\ARPG\ARPGGame\GameBase.cs:Zeile 680.
bei ARPGGame.GameBase.ClearLevel() in c:\Projects\ARPGProj\trunk\ARPG\ARPGGame\GameBase.cs:Zeile 625.
bei ARPGGame.GameBase.Update(Int32 ms) in c:\Projects\ARPGProj\trunk\ARPG\ARPGGame\GameBase.cs:Zeile 794.
bei ARPGGame.ARPGGame.OnUpdateFrame() in c:\Projects\ARPGProj\trunk\ARPG\ARPGGame\Program.cs:Zeile 976.
bei ARPGGame.ARPGGame.Run() in c:\Projects\ARPGProj\trunk\ARPG\ARPGGame\Program.cs:Zeile 561.
bei ARPGGame.Program.Main(String[] args) in c:\Projects\ARPGProj\trunk\ARPG\ARPGGame\Program.cs:Zeile 193.
------