1.1
WorkingDirectory set to: C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Hammerwatch
Using DisplayDevice: Primary: {X=0,Y=0,Width=1366,Height=768}x32@60Hz (66 modes available)
Initializing game
Creating NativeWindow
CreateWindow()
CreateWindowEx()
CreateWindow()
CreateWindowEx()
Creating GraphicsContext.
GraphicsMode: Index: 2, Color: 0 (0000), Depth: 0, Stencil: 0, Samples: 0, Accum: 0 (0000), Buffers: 2, Stereo: False
OpenGL will be bound to window:66406 on thread:1
Setting pixel format...
Creating temporary context for wgl extensions.
Falling back to GL2...
success! (id: 131072)
Creating NativeWindow
CreateWindow()
CreateWindowEx()
CreateWindow()
CreateWindowEx()
Changing resolution: {X=0,Y=0,Width=1366,Height=768}x32@60Hz
Creating GraphicsContext.
GraphicsMode: Index: 8, Color: 32 (8888), Depth: 16, Stencil: 8, Samples: 0, Accum: 64 (16161616), Buffers: 2, Stereo: False
OpenGL will be bound to window:131940 on thread:1
Setting pixel format...
Falling back to GL2...
success! (id: 196608)
GameWindow done
ARPGGame()
Window icon set
Made clear cursor
Starting game
Initialize achievments, Steam and master server
Loading config settings
Loading controllers
Initialize sound
Sound device: Altoparlanti e cuffie (IDT High Definition Audio CODEC)
Initialize renderers
WorldDrawer: Lights not supported
Initialize physics
Start game
Loading resources
Resource error: doodads/generic/trap_stalactite.xml: All doodad transitions must have existing from and to states
Loading Language
Initializing game
Resource error: : Could not find file: C:/Program Files (x86)/Steam/steamapps/common/Hammerwatch/assets/levels/menu_1.xml.bin
Set initial OpenGL states
Resource error: : Impossibile trovare un punto di ingresso con nome 'glCreateShader' nella DLL 'opengl32.dll'.
Resource error: : Impossibile trovare un punto di ingresso con nome 'glCreateShader' nella DLL 'opengl32.dll'.
Resource error: : Impossibile trovare un punto di ingresso con nome 'glCreateShader' nella DLL 'opengl32.dll'.
Resource error: : Impossibile trovare un punto di ingresso con nome 'glCreateShader' nella DLL 'opengl32.dll'.
Resource error: : Impossibile trovare un punto di ingresso con nome 'glCreateShader' nella DLL 'opengl32.dll'.
Resource error: : Impossibile trovare un punto di ingresso con nome 'glCreateShader' nella DLL 'opengl32.dll'.
Resource error: : Impossibile trovare un punto di ingresso con nome 'glCreateShader' nella DLL 'opengl32.dll'.
Resource error: : Impossibile trovare un punto di ingresso con nome 'glCreateShader' nella DLL 'opengl32.dll'.
Resource error: : Impossibile trovare un punto di ingresso con nome 'glCreateShader' nella DLL 'opengl32.dll'.
Resource error: : Impossibile trovare un punto di ingresso con nome 'glCreateShader' nella DLL 'opengl32.dll'.
WorldDrawer: Shaders not supported
After updating Windows, moved from missing menu_3 to menu_1